Haren-Eelde

Demonstratie kerstarrangementen op 23 november 2023

Thijs Harmens verzorgt dit jaar de kerstdemonstratie. Iedereen is van harte welkom! Kom genieten van het maken van prachtige kerstarrangementen!

Datum:donderdag 23 november 2023
Aanvang:  19.30 uur
Locatie:'t Loughoes, Kosterijweg 2, 9761GE Eelde
Kosten:Leden Groei & Bloei € 5,00; niet-leden € 8,50

Even voorstellen: Thijs Harmens, bloemstylist

Mijn naam is Thijs Harmens. Ik ben 31 jaar en woon samen met mijn man Kevin in het mooie Zwolle. Ik hou van bloemen en mensen. Vooral om mensen blij te maken met bloemen! Daar heb ik mijn beroep van weten te maken en met succes! Ik werk als ZZP/freelancer voor verschillende bedrijven en projecten in mijn branche.

Uiteenlopende werkzaamheden zoals beurzen en evenementen zijn dingen die ik het liefste doe. Grote projecten in binnen en buitenland maken het compleet. Maar daarnaast maak ik ook bruidsboeketten voor bruiloften, rouwarrangementen en werk samen met andere ondernemers om zo te kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen. Ook het geven van workshops en demonstraties is iets wat ik heel graag doe. Mensen blij maken met mooie creaties, daar krijg ik positieve energie van.